23 mars 2005

23 mars - Kisar i solskenet

visst är det skönt när solen skiner !

I kombination med att jag sovit gott om nätterna den här veckan så känns läget ganska bra just nu, hade lite ångestkänsla tidigare i morse men tror mest det beror på mitt pms humör, då kan det vara snabba svängningar.

Jösses, har varit uppe sedan klockan sex, tvingar mig upp så snart jag vaknar och är uppe hela dagen, mitt recept för nattsömn just nu. Och så är jag alltid så nyfiken förstås på hur mitt "jobb" artar sig.

Och med jobbet så menar jag förstås tradera auktionerna, tjatar mycket om det just nu jag vet, men jag är fortfarande så upprymd att det plockar på med bud och pengar.

Men fick nästan kaffet i halsen nyss när jag kollade hur mycket buden är uppe i just nu, och det hade stigit (hurra) men det som fick mig att närapå sätta i halsen var att det som hänt är att en lila blus m batikmönster helt plötsligt hade gått upp från 150 vilket jag tyckte var mycket till 260 kr, inte klokt, skäms lite eller det är väl upp till den som bjuder hur mycket man vill ge, men den kostade inte så mycket som ny. Nu är den bara använd en gång så den är i nyskick, men ändå ...

Allt stiger väl inte lika mycket så i slutändan så jämnar det väl ut sig, på sådant man hoppas lite bättre på. Ska lägga ut mer direkt efter påsk, då de flesta har lite mer att spendera när lönen nyss har kommit.

Slut på tradera rapporten för i dag.

Ska ut på stan när jag mornat mig klart här, kaffet är urdrucket, jag kommer in i duschen och på med kläder.

Vet ej om jag skriver något mer innan påskhelgen, åker till föräldrarna antingen i morgon eller på fredag, har inte bestämt mig än och stannar några dagar, hur länge beror på humör och väder.

~~~~~ Om det är någon som skulle råka titta in så önskar jag dig en GLAD OCH SKÖN PÅSK ! ~~~~~

Inga kommentarer: