31 mars 2005

31 mars - Yta och Djup

Varför är jag sådan att när jag känner mig som sämst så blir jag väldigt ytlig utåt sett ?

Jag är medveten om att jag har svårt att få ut mycket av vad jag tänker och känner, men på något sätt så tar jag ofta till att diskutera mer ytliga ting som vad jag handlar hit och dit, och sådana saker fast jag går och tänker på helt andra saker.

Det spelar väl kanske ingen roll men jag kommer på mig själv att det är så och då skäms jag lite för det, kan inte hjälpa det.

I början av min och T´s bekantskap så vet jag att jag ibland sårade honom med att vara så kallsint, men det var egentligen tvärtom, men jag kunde inte hantera det, och vet inte om jag har blivit något bättre idag, det är svårt att släppa på masken.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Var ute en stund tidigare, hade några paket idag igen som skulle skickas, annars hade jag nog knappast kommit ur sängen, känner mig inte bra alls, och vara ute i solen fast det är så varmt och skönt är mer en plåga när allt täpper igen och halsen värker.

Ska vila mig en liten stund nu, håller på att ladda ner gamla CSI avsnitt men det kommer nog ta evigheter innan det är klart.


Inga kommentarer: