12 maj 2007

Min smyckesida

Jag har börjat att lägga upp en del av de halsband och örhängen jag tillverkat på en egen sida.

Den är fortfarande under uppbyggnad med bara ett fåtal bilder, men jag hoppas att jag får upp lite mer under nästa vecka.

Har en annan sida sedan tidigar som jag egentligen gillade bättre då det gick att lägga upp det bättre, men den envisas numerar med att alltid visa en hemsk pop up som vill att man laddar ner ett program och i alla fall på min dator får jag knappt bort den rutan hur jag än försöker.

Nu ligger det på en MSN live space sida, men jag letar om jag hittar något bättre, mest för att jag även säljer smyckena på sidan och vill ha ett bra upplägg och inte bara ett fotoalbum.

Men titta gärna in på sidan om du är intresserad.

Länk finns även under Länklistan här till höger !

Inga kommentarer: