14 maj 2007

Nätshopping och lite annat




Dessa sötnosar klickade jag hem idag för bara 5 kr !

För ovanlighetens skull en dag med lite flyt, i morse hittade jag både Helen Turstens nya bok som talbok från hm ... nånstans på nätet ..

Sen råkade jag på ett toppenerbjudande där man fick 100 kr hos Zylber.com att handla för om man registerade sig, och jag som älskar smycken var inte sen att göra just det.

Har tänkt handla där massor av gånger men inte kommit till skott, och lite tur i det då eftersom bara de som registerade sig med detta erbjudande fick rabatten.

Hade jag bara haft pengar skulle jag ha kunnat shoppa massor, men nu fick jag hålla mig till inom ramen för "gratisshoppingen" *hi hi*.

Valet föll till sist för ett par Hultquist örhängen (bilden ovan), som jag faktiskt gått och sneglat på i min lokala helt underbara men farligt lockande smyckebutik.

Zylber har ju ett system där priserna räknas ned hela tiden, och har man tur så kan man få vissa smycken för nästan ingenting, dessa som kostar 190 kr i butik, hade ett slutligt nedräkningspris på 99 kr, och jag lyckades tima så jag fick dem för det, med 6 kr i porto så kostade de mig 5 kr.

Inte illa när kassan är extremt skral men shoppinglusten stor.

1 kommentar:

Anonym sa...

www.aldora.se får du inte missa. Jätebra priser.