12 januari 2005

12 januari - Lite social ....

har haft D här sen i går, har mest känt mig retlig och på dåligt humör på sistone, och framförallt totalt osocial.

Men så ringde i alla fall D i förrgår kväll och vi bestämde att träffas, jag lite motvilligt men jag är bekväm med hans sällskap och han tar mig som jag är så han fick tillåtelse att beträda mitt inte allt för fräscha krypin ;-)

Och när jag väl fick sällskap var det skönt och humöret blev tom bättre, fick ur mig en del och sedan var det bra..

Vi har lyssnat på musik och sett några filmer, han var också snäll och handlade lite gott att äta, vi är väl ganska panka båda två men han låg lite bättre till än mig just nu ...

D stannade över natten och idag har han suttit här vid min dator medan jag har sussat så sött i sängen, men nu har han precis gått ut och jag har kravlat mig upp, tagit en skön dusch och hamnat här.


Inga kommentarer: