22 januari 2005

22 januari - Grrrr

känner mig mest supersur och irriterad just nu, huvudet sprängvärker och jag har inget att ta heller, nä nu ljuger jag hittade faktiskt två tabletter av något slag, brukar vara bättre rustad, äter nog tyvärr värktabletter mycket i onödan, har varit fast i treomissbruk men har dragit ner den konsumtionen mycket nu, och främst av pengabrist är jag utan, ja egentligen allt just nu.

Bidrar säkert till humöret också, jag hatar att vara som en fattig kyrkråtta, den här månaden har varit pest, hoppas att jag får några kronor över när allt är betalt i slutet av den här månaden.

Drog mig undan samvaro med några vänner idag, orkar bara inte, så jag sitter här och är tråkig och surmulen istället, men det är så jag vill ha det just nu.

Eller inte, önskar bara att något roligare kunde hända, längtar mest av allt att åka till T och vara där, men jag ska väl klara vardagen här också på något sätt.

Sett lite på tv, såg början på topmodel som jag missade en annan dag, eller inte helt från början, har inte sett ett enda helt avsnitt faktiskt, såg inte starten av serien heller, utan blev fast på en repris. Vet inte vem jag gillar där, eftersom jag vet vem som vinner så känns det inte som jag vill fastna för någon, och vinnaren skulle nog inte vara min favorit, gillar nog Amanda bäst om jag tänker efter.

Har tom sett på paradise hotel den här veckan, hatar egentligen sådana serier och har inte sett någon av liknande som varit förut, men nu sitter jag uppe sent på kvällarna så det har blivit att jag tittat, men det är mest ett program som retar mer än att vara bra, usch blir väl ännu mera fast i såpaträsket när big brother börjar.

Pustar lite och återgår väl till att slappa i soffan, väntar mest på att få kolla in Lars Winnerbäck i P3 guld lite senare ikväll.

Soffpotatisen återgår till sitt jobb




Inga kommentarer: