8 januari 2005

8 januari - Tofflar omkring


tofflor Posted by Hello

om någon undrar så är det alltså mina fötter i mystofflorna ... ursäkta för dålig inspiration när det gäller att fotografera ;-)

Har haft en skön dag, kom inte upp så tidigt, hade riktat in mig på att gå upp före 9 men eftersom jag hade svårt att somna så var jag helt borta vid den tiden. Och i vanlig ordning så är det dåligt väder då jag ska tvätta, men nu är det gjort och jag kan hasa omkring i tofflor och myskläder här medan regnet slår mot fönsterrutan.

Fick ett ryck och beställde lite kläder från H&M, inte för jag så mycket behöver men det ska bli roligt med lite nytt. En svart stretchkavaj, tänkte ha den som jacka till våren och en brun och en svart omlottop (är galen i omlottoppar av någon anledning) och ett svart lite längre linne.

Läget idag

Mår: ganska bra, bla lite uppmuntrande internetshopping piggar alltid upp

Lyssar på: Boulevard of broken dreams - Green Day

Äter: Spagetti och köttfärssås, daim







1 kommentar:

Nelly sa...

Nelly: Ha,ha ja det är faktiskt lite mupparnastuk över dem, lite kul ska man väl ha när man tofflar omkring här hemma ... ;-)