16 januari 2005

16 januari - Hemma igen

så var helgen slut då ... eller nästan i alla fall, har precis kommit hem från mina föräldrars hus där jag befunnit mig sen i går förmiddag. De åkte själva bort lördag till söndag så jag har haft hela huset för mig själv.

Och jag har haft en riktigt behaglig och skön helg, gosat med katten och ätit massa gott.

Är bara så otroligt trött just nu, känner mig jättesnuvig men det beror nog främst på att jag sovit så lite det sista dagarna, jag verkligen hoppas jag kan sova i kväll, skulle helst vilja gå och lägga mig just nu och bara få sova i många timmar.

Ska försöka ta mig upp någorlunda tidigt i morgon, har bestämt mig för att återanmäla mig hos af, sjukskrivningen går ut idag så valet är mellan det eller försöka få fortsatt sjukskrivning, vet inte än om jag pallar för att börja vara aktiv och söka jobb men jag vill försöka, och om det inte går så ringer jag vårdcentralen igen och ser om jag kan få komma till min läkare. Vill ju bara komma igång, just nu så går bara dagarna och jag kan knappt ta mig före med något, vill verkligen inte ha det så.




Inga kommentarer: