26 januari 2005

26 januari - Money, money

det så efterlängtade brevet kom idag och jag har fått lite pengar på kontot, men som vanligt efter att jag fixat räkningarna så blir det inte mycket kvar, men trots det så känner jag mig ganska rik, tills ja .... imorgon eller så då jag måste köpa allt det där som jag behöver....

Hade veckans första nattsömn natten tills idag och det är så underbart skönt, dessvärre så har jag inte orkat vara uppe mycket idag, halsen värker och jag kan knappt få fram ett ord, tur då att jag inte behöver prata så mycket ...

Gick upp nu i kväll och är väl rädd att det blir en sömnlös natt, i så fall så får jag ta till metoden igen att inte ligga till sängs alls, måste ta mig ut i morgon även om jag egentligen inte orkar, måste prata med af så jag får det ordnat med a-kassan, hatar när livet ska behöva kretsa så mycket kring pengar, vilket känns som en evig jakt efter just nu.

Ska väl i alla fall göra ett försök till att sova och hoppas på det bästa.

Godnatt


... och allt krånglade ju så igår med bloggen och att publicera men jag fick se att en av försöken jag gjorde som bara försvann nu finns där.....

Inga kommentarer: