12 februari 2005

12 februari - Lördagskväll

sov bort halva dagen, men det var skönt att sova utan att vakna ett antal gånger, men det förde med sig att jag blev lite seg och dagens uppdrag att städa föll på en gång, hade ingen lust alls, får väl göra ett nytt försök imorgon istället.

Ut en kortis för att handla, hade ingen aning om vad jag ville ha, och försås inte kostade allt för mycket, för nu är det som vanligt, i princip pank.

Blev i alla fall till en hemmagjord pizza, vet att jag får ont i magen av det men det är förbaskat gott och blev mycket så det räcker både i dag och i morgon om jag så vill.

Annars har jag mest saknat T:s sällskap och hans hem och Edinburgh och allt där, jag bara VILL vara där nu, men vet i sjutton när jag får råd att åka igen.

Kvällen då, försökte faktiskt ragga sällskap men varken min kompis E, som ville mysa med sin pojkvän och inte ens komma om han följde med, och jag har svårt att ta mig dit eftersom det inte går så mycket bussar dit.

D kunde väl tänka sig att komma men vägrade att se melodifestivalen som jag tänkte se med massor av cola light och popcorn, så jag blir mitt eget sällskap som det ser ut som, jag sörjer inte för det, men just melodifestivalen tycker jag är kul att se i sällskap.

Tror fan att jag ska spetsa colan lite med en skvätt whisky, min favoritdrink, ja så får det bli !

Inga kommentarer: