14 februari 2005

14 februari - Kalasdag

sitter här med en kopp kaffe, har gjort mig redo för att bli hämtad av självaste födelsedagsbarnet, men det dröjer nog minst en timme innan han kommer.

Har sett fram emot idag och så när dagen kommer så känner jag bara för att gråta, är inte alls på kalas humör, vill helst gömma mig under täcket och sova bort dagen, men jag ska hålla god min, och jag mår säkert bätte när jag fått träffa brorsonen, han gör mig alltid glad.

Vädret gör ju inte saken roligare heller, vägrar nästan att gå ut när det snörr, är blött och blåser, men jag ska väl kunna ta mig ut till bilen på parkeringen här när det är dax.

Vill ha min älskling här idag när det är hjärtats och kärlekens dag, men egentligen så kan det ju vara det vilken dag som helst och allra helst alla dagar :-) så saknaden är lika stor imorgon.

Positiv jag ? känns som att jag har glömt hur man är och gör, men det är väl månadsdeppet tillsammans med en allmänt låg status som gör att det sjunker så här, mitt själs yrke är trampolinartistens ....

Inga kommentarer: