22 februari 2005

22 februari - Girly things

vaknade upp till denna dag som faster till två ! eller rättare sagt så gick jag till sängs som detta igår kväll eftersom jag redan då visste att familjen utökats med en liten tjej.

Hade precis bestämt mig att det nog skulle bli en pojke i alla fall, mest för att övertyga mig själv för att jag gått och hoppats och drömt så mycket, speciellt som det känts som alla fina flickkläder bara hoppat på mig var jag än varit på sistone, och hon kom med dunder och brak kan man säga men det tar jag en annan dag, just nu ska jag nog gå till sängs snart eftersom jag känner mig trött och då är det bäst att passa på, om jag har tur så kan jag kanske somna ganska snabbt.

Annars så har dagen väl inte givit så mycket, bara mer oro över dessa pengar, bestämde mig sent om sider att ta mig ut idag, jag skulle ju hämta paketet med min kavaj och lite annat redan förra veckan men kom aldrig iväg, så idag skulle det ske och jag gick också till försäkringskassan för att få intyg på mina sjukdagar för att a-kassan förhoppningsvis behöva krånga, men fick förstås veta att mitt ärende inte var klart, och när kommer pengar då ... det kunde han inte svara på just nu, så nu får jag vara nervös att jag inte får några pengar därifrån nu till slutet av månaden och då blir det bara en vecka från a-kassan och det räcker inte ens till att betala hyran, phu, orkar inte tänka på dessa pengar eller rättare sagt bristen på pengar ...

Men nu är det godnatt för idag


Inga kommentarer: