24 februari 2005

24 februari - Hela härligheten


jewelry collection Posted by Hello samlade underverk !

kunde inte låta bli att frossa i mina underbara underverk, tyvärr så gör bilden dem långt ifrån rättvisa, men jag kan lova att de är bara fullkomligt underbara, och tänk att kunna bära just den sten med de energier du behöver just den dagen, jag går verkligen på känsla när jag väljer sten, favoriter är mina fem olika varianter av svart turmalin (de första fem i översta raden sedd från vänster, en herkimerdiamant som knappt syns alls men är "etta" från vänster på andra raden, mina ocean jasper hängen och förstås mina runda "sphere" hängen, de är helt fantastiska ! och förstås mina buddhahängen som inte syns knappt alls, men det är dels två långörade buddha, ett lite större i pärlemor och ett mindre gjort av amatrin, och en jättevacker kwan yin i bergskristall.

Ursäkta min frossa men det muntrade upp mig lite att både titta på dem alla och skriva lite om det.




Inga kommentarer: