2 februari 2005

2 februari - Solsken

utomhus i alla fall, mitt eget humör kan väl fortfarande inte kallas solsken, men just idag så känner jag mig mest uttråkad men dessvärre också handlingsförlamad så jag får inte så mycket gjort.

Har precis kommit hem från att jag helt plötsligt bestämde mig för att gå ut, har promenerat omkring i centrum ett litet tag, behövde köpa kaffe, så jag gjorde mig ett ärende ut för att göra det, har annars en mellandag utan måsten då jag var på informationsmöte på AF igår och ska dit imorgon igen, vill bara att morgondagen ska vara över just nu så det blir fredag och sedan helg.

Låg och tänkte tidigare att om man bara så där kunde föra över sina tankar till pränt utan att behöva sitta och knappa så här, jag har massor inom mig men jag orkar bara inte skriva något vettigt, känns inget kul alls.

En liten strimma sol i sinnet är i alla fall att jag har sovit på nätterna nu sista dagarna, har vaknat tidigt och gått upp, och sen stupar jag nästan i säng vid 9-tiden och det så skönt att det inte går att beskriva.

Orkar knappt hålla mig vaken till alla såpor som börjar nu, hade tänkt se big brother eftersom det är den jag har följt mest de sista åren, men så började ju den här showen eller vad man nu ska kalla det club goa och det går samtidigt som bb, men just nu så känns valet inte så svårt, jag kunde inte låta bli att skratta högt åt galenpannorna i club goa igår, tänkte inte kolla för att den där farmen psyko ... paten eller vad han säger att han är :-) finns med jag ryser bara av anblicken, men än så länge så står jag ut, och bb känns lite blekt efter det lilla jag sett.

Vill egentligen inte bli beroende av någon såpa men jag hamnar allt som oftast där i alla fall så nu har jag gett upp motståndet, jag ser så länge det känns okej, och inte förglömma jag ser ju på paradise hotel också, men numera på reprisen eftersom jag snusar så sött vid tiden det går och jag riskerar inte att sitta upp för länge och kanske komma över "trötthetsperioden" och förbli vaken hela natten.

Mitt nyinköpta kaffe är klart och jag har köpt en bulle också så nu blir det fika av här !


1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ju bara dårar nästan i Club Goa... såg reprisen igår kväll... Jisses, spelar han den där Nalle Knutsson, eller är han sån?/Mia

www.miaolsson.com