9 februari 2005

9 februari - Filmtajm

bara en kortis idag, fick nog igår när jag skrev ett långt inlägg som sedan försvann när jag skulle publicera, kan inte hjälpa att jag bara tappar tålamodet och struntar i det vid sådana tillfällen.

Nog med klagande, har varit ute några timmar idag, knallat runt på stan, köpt några kort och hittat massor jag skulle vilja köpa om jag mirakulöst skulle få lite pengar.

Blev så glad när jag såg att en av mina absoluta favoritfilmer är på tv idag, missa inte Donnie Darko på kanal 1 ikväll klockan 9, en helt underbar film, men också en film man ska se fler gånger för att riktigt uppskatta den enligt min mening, de riktigt inbitna räknar tex hur många gånger en rödklädd joggare syns i filmen, kommer inte ihåg antalet nu och har inte räknat själv, men en "skön känsla" film helt klart !!!!



Inga kommentarer: