23 februari 2005

23 februari - Tänkande ...





Your Brain is 66.67% Female, 33.33% Male



Your brain leans female

You think with your heart, not your head

Sweet and considerate, you are a giver

But you're tough enough not to let anyone take advantage of you!





Testet hittat hos Jerry


Visste inte alls vad jag hade att vänta, tycker själv att jag kanske har ett manligt tänkande i vissa saker, och ja, som det ser ut så är det så till viss del :-)

Och att jag är en "giver" kan inte bli mer rätt, men också mycket till min nackdel också.

------

Nyser och snorar här, lämnade inte sängen förrän sen eftermiddag, skäms på mig, borde verkligen hitta på något roligare i livet, just nu har jag mycket att fundera på, känns inte som som T och jag hamnar riktigt på samma våglängd just nu, i alla fall så är vårt behov ganska olika, jag brusar upp och blir ledsen och sårad men lugnar mer mig efter ettl itet tag, han behöver sitt utrymme, samtidigt som jag i alla fall just nu behöver närhet och mycket kontakt, kan inte hjälpa att jag funkar så, men vi kan i alla fall prata om saken, vilket känns som ett litet framsteg.

------

Längtar efter att se mina lilla brorsdotter nu, och hennes storebror också såklart, hörde honom stoja i bakgrunden tidigare när jag pratade med min mamma.


------

Har just tittat på top model, nja, jag har ingen favorit efter andra avsnittet heller, men intressant så jag kommer fortsätta att titta.


------

Jättenöjd idag också med gårdagens inköp eller mer riktigt de kläder jag skickat efter och hämtade ut, kavajen var över förväntan, satt perfekt och kändes som ett favoritplagg, jag är ju en bekvämlighetsmänniska och var lite tveksam till kavaj över huvudtaget, men det blir säkert bra.

Allt annat passade också och jag trivs så bra i de "mysbyxor" jag köpte på rea, lite långa som vanligt men i övrigt supersköna och sitter bra, ska tvätta dem så kanske de krymper lite, annars så får de nog vara som de är i alla fall, det är mest nu när det är snö som det kanske blir lite blött nere i kanten om de "släpar" lite i marken.


------

Lite av varje idag, livet är inte så fruktansvärt händelserikt just nu så inte så mycket att skriva om.

Sista tv-passet nu med paradise hotel, så tillbaka till soffan.

Inga kommentarer: