17 februari 2005

17 februari - Värk och frossa

ingen höjdare idag heller, förutom att jag fortfarande har ont i munnen från mina blåsor, så frös jag som sjutton när jag vaknade i morse och känner mig täppt och om jag lägger till mensvärk också så blir det oj så eländig :-/

Så allt blev förstås inställt idag också, orkade inte mig ut för några ärenden idag alls, endast ett besök till affären här utanför blev mitt besök med omvärlden idag, förutom då att min bror tittade in lite kort och lämnade metallica dokumentären some kind of monster dvd filmerna så att jag äntligen kunde kolla, väntan har varit lång på filmen och jag gillade den, inte för att det var så häpnadsväckande som alla skriverierna velat göra gällande, men det kanske beror på att det mesta redan är känt för ett ärrat gammalt metallica fan ;-)

Har nästan tröttnat på club goa nu, lyssnar mer än tittar just nu, sitter här vid datorn och spelar något kul spel och har tv:n bakom ryggen, och det räcker bra att bara höra och tidigare i veckan har jag inte gjort ens det.

Paradise hotel är sådär, men jag är fortfarande lite intresserad, och svenska top model började ju igår, så jag följer kanske det i fortsättningen också, just nu så känner jag mig nästan för rastlös för att sitta och titta på tv, men samtidigt har jag ingen större ork för något annat, sitter mest här vid datorn och spelar pile up eller tetris eller vad det kan vara, det är så skönt att koncentrera sig på och inte behöva tänka på annat, just nu står jag knappast ut med mitt liv i övrigt.

Några dagar av tystnad från T och det gör mig nojjig också, även om jag får lägga band på mig och inte bombardera honom med desperata meddelanden eller telefonsamtal, jag måste respektera honom också, men jag inbillar mig så mycket annat när det är så här och det får mig att må dåligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför måste man acceptera tystnad på ett par dagar och behöva betrakta sig själv som nojjig? Speciellt när man bor så långt ifrån varandra som ni gör....

Ok att man inte har timslånga samtal varje dag men ett sms, ett kort "hej allt är bra" meddelande NÅT!

Jag blir också nojjig av sånt och jag tycker inte man ska behöva bli betraktad som nojjig för att man är sån...